November 22, 2012

NEW HAIR

memang setiap tahun sebenarnya aku nk tukar gaya rambut ni
HAHAHA! 
eh teha pulak. ofcourse lah kena kan!
2012 is suposely short hair cut trend. but!
aku tak potong sebab aku punya muka tk sengsuai untuk short hair cut lagi dah

macam mana gaya lagi nak buat rambut ni?


ni? form 5 punye cerita! enough rambut pndek! gua syg rmbut gua skrg ><


ni? pre-com, part 1, part 2, enough! selekeh! ><


ni? PART 3 ! paling menyesal nak mati! sebabkan nyonya bahbi tu aku terpaksa
habis RM180 untuk betulkan balik rmbut aku! shittt! ><


Haaaaaaaaa~ this what i want! BLOW and BLOW! senang jaga 
serupa rambut asli , ikal mayang lovint it! 

eventhough hair style for 2013 tak tahu lagi aku tetap nak buat mcm ni!
so 2013, part 5 , new hair of me! 
:D


No comments:

Post a Comment

sila tinggalkan pesanan anda ^_^